Wednesday, June 1, 2011

asal aku pilih islam ha?aku boleh pilih agama lain jer.

 

satu kisah sebenar dari orang yang sebenar yang memilih agama yang benar berdasarkan kajian beliau dalam banyak agama.alhamdulillah beliau dipilih untuk mendapat hidayah.

sangat respek saudara seislamku ini

tau ni video lama tapi still.the main point is, dia pilih islam dengan cara dia sendiri.

islam yang sebelum ni dia cuba elakkan dan anggap sebagai terrorist.

anda?

dan kepada yang islam?

macam mana anda pilih islam?

mak dan ayah yang pilihkan masa bayi atau anda yang pilih?

sebab ramai je islam tapi hakikatnya dia hidup tak beragama,solatnya di mana,auratnya di mana,kesederhanaan di mana.naudzubillah

dan oh;

ada satu lagi video tentang wanita british yang memilih Islam.tapi aku tak letak kat sini sebab dalam video tu 4 min pertama dia tak berhijab.lepas tu baru berhijab.tak sanggup aku nak biar orang tengok rambut saudara seislam aku dan tambah dosa dia.

No comments:

Post a Comment