Monday, June 6, 2011

perhiasan dunia?

cik dik boleh pakai pakaian elok2 tak?

asal aku tanya camtu ha?

tadi adala aku jogging dengan kaum kerabat dengan niat nak mengukuhkan ikatan ukhuwah antara kami.Smile with tongue out.lari punya lari.*lari bulatan kecik je.nak abes round ketiga.perhh.kat depan ni munculla pulak dua orang minah ni.tengah lari dengan megah dan bangga.

aku jeling dia jeling.dalam otak aku tengah nyanyi lagu seiring dan sejalan dah.yelakan sama2 lari sama2 jeling.haha

not to be rude tapi benda dah jelas.haih.nampak je benda tu lagu ke mana langkah ke mana.terus je hilang tenaga.terus hilang mood nak lari.tiba2 kaki berat.ya Allah,apa salahku di sini?

terus je aku hilang pertimbangan.awek dua orang dah kemana tapi aset sebagai seorang lelaki tergugat.salahkah aku di sini?habaq mai

naseb baik ada member teman aku kat sebelah.diala yang duk tarik aku.Open-mouthed smile

cukup satu round lagi.adeh.jumpa lagi.

=_=”)\….benda sama berlaku.APA SALAH AKU DI SINI??!!

tension beb.cne aku nak masuk tournament kalau macam ni?

nak cakap kat sini,kita ni kalau dah jogging kat tempat awam,tolonglah pakai pakaian yang sesuai dan tak ketat.ni dengan leggingnya dan baju ketatnya.mau jatuh aset para mahasiswa yang macho macam gua beb sebab tersembam tengok lu semua.Smile with tongue out

dan oh;

  1. aku nak masuk tournament taek wondo.doakan yang terbaik untuk aku.harap2 sama macam karate je.tu pun dah lama benar tinggal.nati aku wat post sal tournament tu.insyaAllah.
  2. lelaki itu sangat lemah dengan perhiasan dunia.sebab tu ada hadis yang cakap ada satu golongan yang di jamin masuk syurga.golongan tu ialah lelaki yang menolak pelawaan wanita cantik untuk berbuat maksiat.*wanita semua cantik kan di mata lelaki.

No comments:

Post a Comment