Tuesday, June 7, 2011

perempuan terpikat pada laki

entry kali ni sekadar melalui pengalaman dan pemerhatian sahaja.takde kaitan dengan yang hidup,dalam kandungan,sedang dilahirkan dan yang sudah mati.

bagi akula,kita sebagai manusia memang sangat2 senang tertarik pada benda yang cantik.memang lumrah kita.dan benda yang cantik tu sangat2 banyak.

tandas misalnya,ada ke orang sengaja2 masuk tandas yang kotor?kat belakang kelas aku skang ni ada dua tandas,biasanya aku mengambil beberapa saat nak menentukan tandas mana lagi cantik bersih dan suci sebelum aku masuk ke alam nikmat dunia.

cantik tu juga termasukla dari segi penampilan diri an an an?so,dari segi pemandangan mata yang rabun jauh aku ni.aku tengok pompuan ni senang gakla suka pada laki yang comel2 dan hensem2 gitu.*untuk mengelakkan kontroversi aku dengan rela hati menarik diri dari kategori hensem tu ,walaupun rate aku berada dalam kategori tu.*-_- gurau je.Smile with tongue out

apa aku nak cakap,pompuan tu suka benda yang lawa,cantik dan hensem*uhuk2.sebagai contoh kita amek pengkid.asal awek2 pengkid ni lawa2 ha?aku tak puas hati betul.apala diorang ada sangat.haihhhh!!!

ok2,untuk mengelakkan entry yang emotional,kita pakai contoh lain.kita tengok sorang kawan aku kat sekolah xxx ni.muka dia kalau banding ngan aku…ok,xyah bandingla.agak jambula.nak pulak duk sebelah ngan pompuan kan.dia baik sikit je,pompuan tu dah senyum2 dah.takleh jadi ni.duk lame sikit,boleh nampak dengan jelas pompuan tu da mula suka kat dia.kejap je.nak je aku pukul mamat tu.haha

tu karakteristik pertama.

pada yang tak berapa hensem tu.jangan risau.sebab aku lagi hensem pada korang.haha.*gurau2.

biasanya,pompuan ni kalau dah lama kawan ngan laki ni.dia akan cari benda lain.bosan gak kan asyik tengok muka sama.yang hensem pun boleh jadi muka angsa.so,pada yang tak berapa nak hensem tu,aku sarankan korang perbaiki karisma dan cara pergaulan korang.sangat2 membantu untuk memikat pompuan dari jangka masa yang lama.

tak caya tengok aku ni.dahla ensem,berkarisma pulak tu.silap awek je takde.*ayat ni tipu.

=_=…contoh lain--->aku ada gak sorang member ni,rupa tu adala tapi senget sebelah sikit.haha.tapi yang penting,cara dia bercakap dan bergaul tu sangat menarik hati perempuan.gaya bahasa,yakin pada diri,pandai buat lawak kat perempuan.korang fikirla yang lain pastu upgrade diri korang sikit.

kompem sikit sebanyak membantu.hehe

dan oh;

  1. kalau korang tanya aku,aku kira berada kat tengah2 tu.kira aku ni,cukup packagela.senang didekati dan dinodai.wakaka.okay,nevermind this note.=_=
  2. asal kuali yang aku basuh tadi asyik ada sabun ha lepas basuh?last2 aku masak air bersabun je tadi.minum kopi bersabunla aku malam ni.

sempena kuali tu,aku dedicatedkan satu vid tuk korang.cop aku takde dalam video tu.!

shampoola kau sampai lebam.haha

No comments:

Post a Comment