Friday, June 17, 2011

perempuan pada lelaki

tau tak,bila lelaki betul2 jatuh cinta,the whole world means nothing to them.

sebab tu,to love someone,we should ensure that Allah is the one thing that we will not leave when we start loving someone.

pernah dengar quote,

behind a great woman,there’s a man checking out her arse.

oops silap.ni quote kat member aku punya pesel case.Open-mouthed smile

behind a great man,theres a great woman behind him.

kenapa macam tu?sebab bagi lelaki perempuan ni sesuatu yang mereka perlu protect.kalau dah kahwin ke apa ke,mesti dia nak sediakan hidup yang selesa dan mewah pada isteri dia kan.lepas tu lelaki tu akan cuba sedaya upaya mereka untuk capai tahap isteri diorang selesa.

tak faham?try hadam slow2.aku tau bahasa aku teruk.Smile with tongue out

kita amek contoh paling dekat.

aku.

aku kalau ada perempuan duk tepi or mengajar aku mesti laju je faham.asal?sebab bila ada perempuan,mestila kita nak tunjuk ability kita setinggi mungkin kan?gurau je ni.uhuk2

dan,melalui perempuan juga lelaki ni akan jatuh.

tengokla scene2 drama di sekeliling anda yang libatkan jejaka yang setia dan wanita yang playgirl.kalau perempuan tu tinggalkan dia,kompem otak tak jalan.paling cepat sebulan.betul.macam aku cakap kat atas,when a girl means everything to a man,losing the girl means he is losing everything.lama woo nak regain balik strength bila laki kena gitu.kesian laki kan.Smile with tongue out

dan oh;

  1. apa2 pun,dari sudut perempuan pun ada je cuma aku takde ilham je lagi.
  2. entry ni melalui pemerhatian aku je,takde kena mengena ngan aku.uhuk2.

No comments:

Post a Comment