Sunday, June 19, 2011

aku dan taekwondo

hari ni first time aku masuk tournament sparring taekwondo.dulu kecik2 aku main karate gak tapi tu dulu.lama sangat dah aku tinggal.

dengan lewat geraknya pagi tadi.dengan sesatnya dan dengan gelak2 lepas tanya orang dekat traffik light.betul,kitorang tanya orang kat dlam kereta sebelah masa traffik light merah.nak buat cne kan,dah terdesak.eden plak tak ingat jalan.terima kasihla kat sam ngan fizzy.sanggup sangat bangun pagi tengok tournament aku.

terbaekk.

alhamdulillah,sampai gak.

register.

game aku tuk perlawanan kedua?

masuk2 lawan dengan anak will smith.ye,gua tak tipu nyer.masa lawan tadi memang terpikir macam pernah nampak muka dia.petang ni kat rumah baru perasan muka dia sama dengan anak will smith yang berlakon dalam karate kid tu.

kesian kat aku,masa time dengan anak will smith*tak ingat nama dia* tula aku kalah.menyesal giler sebab hold back giler2 tadi.masa training bleh plak aku sepak2 member aku sampai sakit kaki.but at least,anak will smith tu dapat gold medal.so,bangga gakla sebab kalah ngan juara kan.*pujuk diri.

huhu.

tengok member2 taekwondo main dengan mantop giler.ada yang bagi knock out.ada yang terkena knock out,tapi padanla kan.dia lawan dengan pemain malaysia.ada yang kena lawan sama sendiri.lawan sambil senyum jela diorang.ye la,macam practise pulak lawan member sendiriSmile with tongue out

apa-apa pun.alhamdulillah.dapat gak medal dalam tangan.bronze je.aim dapat gold medal.nama lagi first time kan,so bronze pun bronzelah.syukur tu penting.

Snapshot_20110619_3

for you.sorry didn’t get a gold.=_=””

dan oh,

  1. thanks to all that support me.dapat bronze je guys and girls sekalian.
  2. terima kasih kat sam,fizzy,syazili.banyak sangat korang tolong aku kali ni.
  3. mak aku gelak je masa aku cakap aku kalah.*at least her boy didn’t get hurt.

No comments:

Post a Comment