Saturday, May 28, 2011

salah aku

 

merujuk pada entry sebelum ni.aku sangat meminta ampun dan maaf sekiranya ada pihak yang tersalah faham destinasi entry tersebut.sejujurnya,tajuk entry tu datang dengan tiba2 dan selepas semua commotion yang terjadi,baru aku perasan mungkin tajuk tu sendiri sudah salah.so,sekali lagi aku minta ampun dan maaf kerana entry itu ditujukan kepada general dan tak ditujukan kepada sesiapa.*sebenarnya entry itu tidak ditujukan kepada sesiapa pun.sekadar nak ditulis di sini,so minta maafla kepada yang terbaca dan yang membaca.

entry dua kali sebelum ni aku dah cakap,kalau aku tujukan kepada sesiapa,aku akan letak nama terpampang kat sini.so,saya cadangkan anda semua buat bodoh je kalau terasa sebab entry itu hanya secara general.baca sekali lagi,rasanya tiada nama siapa2 pun.tapi kalau anda rasa anda patut terasa,saya minta maaf sekali lagi.

dan sejujurnya juga,saya dah kata kat entry sebelum ni,kalau nak berteguran,ayuh berdepan.tidak akan ada fizikal contact akan terjadi.ini janjiku dengan Allah.rumah kita berdekatan malah satu blok je.

usahla susah2kan orang tengah untuk menyampaikan apa yang anda ingin tujukan kembali kepada saya.kesian kat kawan berjaga semata2 nak sampaikan benda tu.kalau malu ingin berdepan,facebook ada kan.boleh je tulis dekat wall saya atau chat atau mesej saya.kalau nak berdepan juga,rumah saya di tingkat 9 bersebelahan rumah ta.*demi Allah ayat ini cuba dilembutkan selembut mungkin.

dan oh;

  1. demi Allah entry ini tiada langsung niat ingin menganjing.ikhlas dari seorang hamba yang sangat2 hina.
  2. sekali lagi saya minta maaf pada dato sri nizam kalau terasa.tak pernah terniat nak membabitkan senpai dalam hal ni.mungkin kata2 yang digunakan agak menyinggung senpai,so sekali lagi saya minta maaf.kalau ingin bermaafan berdepan,boleh sampaikan kat wall atau mesej.sekali lagi minta maaf.dan berkenaan dengan berjuma dengan senpai,saya rasa tak perlu kerana saya rasa saya tak menyinggung mana2 pihak,pihak yang dituju pun tidak ditulis dalam entry sebelum ni.so,minta maaf sekali lagi.
  3. minta maaf kepada semua yang tersinggung dengan apa yang saya sampaikan.blog ni hanya untuk saya pakai dan pijak.nama pun dah selipar jepun.sekadar meluahkan apa yang terbuku.tak sangka benda ni jadi panas kan.
  4. minta maaf, minta maaf dan minta maaf sekali lagi.

No comments:

Post a Comment