Sunday, May 1, 2011

nak tahu tak?

orang skang ni,kalau cakap buat duit.mesti teringat kat MLM kan.bagi aku MLM tu buang masa ngan duit je.duit tu mashukla tapi nak naik level taiko2 dalam sistem MLM tu agak susah.dan ada satu kajian yang cakap MLM ni pada satu tahap akan crumble macam tu je.

ok,nuff talk about MLM.

aku aini nak cakap sal dua benda je.korang kenal lagi matawang dunia Islam dulu?dinar ngan dirham kan?pandai korang.xsia2 ibu korang susukan korang.Smile with tongue out

so,nak buat duit senang je.kau pergi cari ejen2 yang jual dinar and dirham ni.pastu kau beli.then kau kena promote kat member2 pasal ni untuk dapat duit lebih?XPAYAH.korang lempar je dinar ni bawah katil ke ape ke.then biar je dia kat situ.nak tahu kelebihan mata wang Islam ni?kau lempar bawah katil tu,jangan ingat makhluk dinar tu kumpul habuk,lpas dua bulan kau biar natang tu, harga mas tu dah naik RM50.xpayah nak susah2 cari orang bawah semua.

dari pengalaman akula.first aku beli dinar ni dalam dua bulan lepas.berlapar gak nak simpan duit.tapi alhamdulillah,dgn izin Allah aku dapat beli satu dgn harga lebih kurang RM657.00.

nak tahu harga skang?aku xnak tulis sebab nanti kena tuduh kelentong.

korang klik n tgok sendiri.

sekarang ni aku nak beli dirham lak.walaupun peratusan tuk harga dirham ni tak sedrastik emas tapi bagus gak tuk penyimpanan jangka masa lama.oh,harga 1 dirham masa aku beli dinar tu,(dua bulan lepas) ialah……RM12.00 kalau xsilap.rasa rugi gak xamek dirham sekali.kalau nak untung banyak sikit,beli banyak sikit.korang xrugi people of earth sekalian,harga emas xturun.kalau turun pun dy naik balik.carilah graph harga mas kat googy tu.

so,entry ni takde buat untung kat aku sikit pun.kalau yang cakap aku ada nuffnang tu try kau cek balik.ada aku tempel iklan dekat blog aku ni?just sharing information people.

*asal aku emo sgt sal MLM ni ha?Smile with tongue out

2 comments:

  1. mcm mne nk bli duit dinar ngn dirham tu?

    ReplyDelete
  2. ramai je yang jadi ejen dinar ni.nak kenal pasti tu yang prob sikit.kalau aku dulu,aku suruh member aku uruskan pasal ayah dy ajen dinar ni.

    ReplyDelete