Thursday, May 26, 2011

hina Islam?

skang ni duk kecoh kat blog2 pasal satu blog mak cik yang duk menghina Islam.bagi aku xpayahla duk kutip publisiti murahan dengan duk main hina2 agama ni.bodoh sangat nampak.*baca sekali lagi ye mak cik yang terlibat kalau mak cik secara takdir membaca blog aku ni.mak cik nampak BODOH buat perkara camtu.

tak payahla rasanya aku bagi link kat sini.nati korang tengok dan baca jatuh hukum syirik ke ape ke.so,jom amek jalan save.

dan ada jugakla bloggers yang duk kumpul2 gambar dari blog mak cik tu pastu duk tempel kat blog diorang.tu pun kalau boleh elakkanla nanti ada orang baca pastu duk share.aku tak pasti hukum dia tapi benda2 yang macam tu seeloknya tidak di-sharekan pada pendapat aku.orang duk baca dalam hati pada masa dia pun ucap benda yang kat gambar tu.*ye aku dah tengok gambar2 dan quote2 dalam blog mak cik tu.

haih.macam-macam.

dan oh;

  1. aku takde ape2 nak tambah kat sini.dan aku berjaya membazirkan 4 second masa korang jika korang baca nih.Smile with tongue out

No comments:

Post a Comment