Tuesday, September 14, 2010

untitled

betul ke x ejaan title aku tu..da lama xsentuh b.inggeris secara serius macam form 5 dlu.owh,how i miss those moments..no love no nothing..juz good friend having fun pissing each others off..

sekarang pun dah cam petanda yang mngkin sesetengah dari kami akan hilang contact..mana xnya…duk diam2 lam dunia sendiri..orang call,mesej xdibalas..agak terasa tetapi atas dasar kawan aku rilekkan dri aku dngan kit kat..jadi promoter plak..

so,2 hari aku try tuk tggalkan fb dgn men-deactivatekan diri ini beserta account aku..ada gak yang prihatin sampai suh member2 fon cari aku ok ke x..thanks guys..ur the best..bimbang gak korang kat aku ye,tambah2 ngan fon aku memblack-outkan diri beliau semalam..ayat korang pun dah cuak semacam..

alhamdulillah..aku ok je..yang fb tu kalau aku bagi alasan pun korang xterima punya..as always,ada lah ayat yang best2 korang campak kat aku kan..but it always amused me the way that sentences were given to me…if only i could assure myself i’ll always be by all of u till the end of learning in Malaysia..that would be awesome i’ll say..thanks apek n zulllyyy

semalam keluar ngan kawan2..dari kul 12 sampai kul 10 malam..

mula2 gerak skola,jumpa cgu2 lama y pernah belajar kat skola tu..*majlis alumnila katakan..ingat nak nek tgok kelas lama tp laluan tangga dikunci lak..maka timbullah idea bernas dari aku suh panjat benda alah tu..biasa2 dah diterima tetapi atas alasan ramai orang yang ade masa tu terpaksa dibatalkan..tidak kurang juga alasan poyo seperti,’kita ni dah mahasiswa,xpatut dibuat mcm ni..sepatutnya kita pegi mntak kunci ngan pak gad nun jauh di sana..”.macamla ade yang nk buang masa jumpa pak gad tu..bukannya sume nak bukak mulut gak bila duk depan gad tu..thanks cgu mat

2nd g umah kawan pada kawan aku yakni kawan aku juga..sebenarnya semalam dah malas keluar tp dah org ajak aku cuba tuk pergi..y besnye bila aku ajak kawan2 aku..rupa2nya diorang dah 2 kali pergi beraya umah tu semalam..ditambah ngan aku dah 3 kali semalam..xpernah dibuat org betul..adela adegan menyayat hati dan menggegarkan hati masa nk naik umah kawan tu..dah 3 kali kan katakan..adela y tutup muka segala bagai tu..*perasan malu konon..thansk umi

3rd umah cgu haliza..aku prefer panggil cgu heliza sbb hot gitu..agak berlangkah kanan di rumah beliau kerana dtg on time..bykla ucapan thniah kepada diri sndiri sbb terlangkah kanan tu agak banyak kali di rumah cgu heliza..memandangkan kami ni agak langkah kanan,juadah pun lam persediaan,so cgu ambil masa jgakla nk siapkan mende2 sume tu..lepas bergurau senda,berguling2..*buat mcm rumah sendiri lak..maka tertidurla 4 sekawan ni..*letih bermain agaknya..bangun2 je cgu dah ade kat dpan..trus je kami menjamah makanan dan juadah yang wujud atas meja tu..sebelum meninggalkan perkarangan rumah cgu,adela plak adegan2 amek gambar..kesian kat cgu melayan kerenah y pelik2 dan macam2..amek gambar ngan cgu je dah 10 min asenya.. thanks cgu

4th umah teacher normah..yang ni terbaek sikit sbb ade bbq..berbabikiula rakyat2 sc1,ac2 dan a skalian..ramai gakla..siap pergi jemput puteri2 sc 1 dua ni lagi tuk memeriahkan suasana..maka berbuasla kami sekali lagi d rumah teacher…agak lamala jgak,sampai masuk maghrib kami lepak kat umah teacher..apa nak jadi siswa siswi skang ye..thanks teacher

lam perjalanan balik,ade plak yang ingin mengabdikan diri tuk membelanja kami..begitu beruntung kami..so nak cari kedai pun satu hal sbb port lepak geng aku tutup..smpaila satu kedai ni..xseronok kedai ituu..tapi keadaan agak gamat menyebabkan suasana seronok datang menerjah kami..thanks anis

balik2 je adela yang adegan bebelan,jelingan n xkurang gak yang kena melutut cam jepun duk dpan maharaja dy and buat repot ttg ape yang dah dibuat..*yang last tu terkena kat aku..tambah2 sbb fon aku mati..but,its all worth it i’ll say..all the laughter,pranks n all sort of fun things make the time worth the while..nak order kat kedai pun amek masa setengah jam,kesian kakak tu..sori kakak,umi anis,umi cech n cgu rohani..

gambar2 mungkin di tambah xlama lagi..kna bluetooth dulu dari kawan2..jangan risau

2 comments:

  1. Siapalah diri ini untuk menegur kesilapan org..diri ini tidak pandai dan tidak buat2 pandai..ejaan sebenarnya ialah untitled...

    free2 lawat blog www.awan-fantasia.blogspot.com k ..peace..

    ReplyDelete
  2. haha...trima kasih awan fantasia..
    salah tersilap tekan l lebih awak pada t la tu barang kali..

    ReplyDelete