Saturday, September 11, 2010

pagi ni

pagi ni awal2 lg aku bangun..terus subuh..xyah nk dipukul/dicubit/digodam/didera atau y swaktunya oleh mak aku..pelik jgak,bila kat umah je mesti susah nk bangun..mngkin ianya hasil keempukan tilam itu sendiri..tepuk dada tanya selera..:P

lpas subuh rilek jap atas katil*xtertido cam biasa plak aku..tgok sms kawan aku y xberbalas smalam..mane xnya,sms pkul 2 pagi..aku yang dah letih ni tersungkur rebah atas katil awal2 lg..

pukul 8.30 keluar rumah..bukak solek n segala bagai spesis kunci kat moto aku tu n trus je mandikan dy..mesti sejuk dy..aku pun x sanggup nak mandi pagi2 ni..lainla klu terpaksa..

image445

sambil tnggu motor kering aku berblogla sdikit sebanyak..lpas ni nk wax n gloss tyre sikit..n then amek nenek aku..hii

sampai sini je..kanak2 riang melanda lebat dkat lappy aku..bahaya nanti..abes benda dtekannya..

No comments:

Post a Comment