Friday, September 17, 2010

Kebelakangan ni aku xtau knapa tp aku mudah sangat tuk mengekspresikan diri aku melalui tulisan dan perkataan2..i would say that i prefer more to texting than talking..maybe i am the typing kind of guy..perhaps,i myself am not sure..

image519

give me a pencil n an eraser and i will draw the world for u

Ari ni tba2 trdengar lagu kina granis-valentine..aku suka lagu tu..aku xkisah orang nak kata apa,i just like that type of song..mungkin sesetengah lelaki prefer lagu metal n rock..aku xpeduli pun sbb aku sendiri pernah tertarik pada genre2 tu dan skarang pun masih dgr lagu2 camtu..cuma aku lebih prefer lagu yang slow,tenang dan xmembingitkan kepala aku..terutamanya bila sedang berserabut..

Apa yang aku nak ckap pasal lagu kina grannis ni ialah bila aku terdengar lagu ni,hati aku sedikit terusik..manakan tidak,masa jiwang2 dulu layan lagu nila..so,ari ni bila terdengar lagu ni,satu persatu memori manis lama ketika bersama si dia di putarkan balik oleh piring hitam lam otak aku ni..

ada satu caption ni,

sweet memories are times better that sweet faces n words..

nak dihuraikan mgkin berbeza bagi setiap orang tp bg aku ialah,memori2 indah itu akan lebih bermakna dan berkesan pada seorang manusia itu lebih daripada kecantikan dan kehenseman..sbb itu kadang2 kita tgok ada pompuan cantik kawen ngan laki y xberapa nk hensem dan lelaki hensem kawen ngan pompuan xberapa cantik..ni sume kena penangan quote nila kot..

dan,bagi yang nak berkenalan tu..inilah aku..kadang2 mood jiwang datang cam suck gak r..XP..and im an expressionless dude..most of the time perhaps..smpai ada classmate aku tegur aku dulu masa mula2 nak knal..tapi kalau dah datang angin bangang tu cam bangang gakla..agak bising atas tempat dan keadaan..my jokes arent funny..*still trying..not so talkative.*yang ni terbukti oleh sirim2 dan sekutunya..suka motor dan segala bagai yang laju..lebih suka menunggang dari memandu..suka tempat yang sunyi..suka pada insan2 yang banyak bercakap sbb nanti lu lepak ngan aku dy cakap je..so xdela dy bosan ngan aku..n kalau datang mood lonely aku tu,mmg jelaslah kat dahi ni sticker,”i dont have the mood now..i’ll reply sumthing suck rite now so keep away please”..beg my pardon for that..n oh,im a jerk mostly inside out..=__=..yang mengarut2 cam kaler fav,milo ais feberet tu sume xyah kot..

semalam ada majlis persandingan sepupu aku dua beradik..so,ada dua pasangan berset emas semalam..cograts to both..terfikir gak cane isteri aku nanti lu ada umo panjang dan rezeki..ingat nak cari yang gila kat superbike gak kot..=___=”..dan yang xbleh blah bila duk ngan mak dua pupu aku bersama ayah aku..tgh ckp2 je tba2 nk rekomen2 anak lak..babaku plak cam biasala…lau dah galak kat majlis sume orang dy usik..*sy tgh belajar lagi r mak…although being a little flirty wouldnt hurt..oh no!!naughty me..x__X

n at last..after half a year,lampu kat bilik aku ni dah dibaiki..asenye dah lebih setengah tahun..sebelum SPM lagi menatang tu rosak..aku belajar pun lam lam lampu oren yang romantik tu..ohh,sadis!!

image501

habis terbakar..

image503

tukar yang chikai sudaaa

thanks to baba n uncle nik for ur work..aku tukang kutip benda je..^^

n aku perasan,blog aku ni mmg banyak gila aku merepek pasal diri aku..so,yang ilmiah tu dah kurang sikit..nanti2 aku ada bahan n masa,aku try post yang berilmiah tuk korang..gomenne..ごめんね。

if u have time check out this link from a twisted mind kat facebook..hebat gak kawan aku kat JAD ni..

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000520736783#!/pages/From-A-Twisted-Mind/104043842971109

apa lagi aku nak merepek??*nak merepek lagi..

oh,ari ni dah jumaat so esok sabtu..o__O..sebenarnya esok malam aku dah nak gerak ke hostel aku..agak liat sebenarnya nak balik sana..xnak idup sibuk!!!いそがしいがきらいよ!!tapi nak wat cne,lu benda dah contract..nyesal x?tepuk dada tanyala sape2 kat jad tu..hua3

xnak merepek kerepek dah..so chow

syakay

No comments:

Post a Comment