Saturday, July 30, 2011

pixie itu indah

 

lepas berhari-hari duk membatu dalam rumah selain pergi main futsal ngan pak sepupu aku yang aku citer kisah serem kitorang dalam post pelaris , petang ni mama aku paksa gak aku keluar. rela bagi kunci kereta dia wo. sebelum ni pun ayah aku duk suruh aku keluar ngan motor dia. bimbang agaknya anak diorang duk dalam rumah berhari-hari.

nak tak nak, amek gakla kunci kete tu. lepas tukar kain pelekat, sembur minyak atar bagai. aku bergerak ke kereta.

duk drive slow2. jap terlihat kelibat seorang awek ber-snowcap. aku bagi gred A la sebab hari ni mood aku baik. dahla tengah tunggang basikal.

jap.

berbasikal?

basikal tua...jpg (400×267)

tengok sekali lagi.

 

lawa kan basikal ni. dahla awek tadi lawa. nila sebab utama kenapa aku suka balik kampung aku kat kelantan. ramai awek wooo

nama basikal ni fixie. lain dengan pixie. kalau korang google pun lain-lain nye basikal akan keluar.

dulu aku ada je dengar-dengar pasal trend berfixie ni tapi time tu sibuk dengan urusan sendiri, so endah tak endah jela. sekarang ni baru nampak depan mata. yang aku suka pasal trend ni sebab bukan budak sekolah je main. geng-geng ustaz ulama pun ada yang jadikan trend ni sebagai hobi diorang.*berdasarkan gambar-gambar dalam page yang aku tengok setakat ni.serius

apa-apa pun, hobi ni leh dikategorikan agak mahal gakla. so,takde can la aku nak sentuh benda ni. hajat nak beli dslr pun tak sampai lagi.huu

anyway, enjoy

fixie_032.jpg (852×639)

44730_1596506918834_1420810129_1595218_157773_n.jpg (720×480)

No comments:

Post a Comment