Sunday, August 14, 2011

a bad boy

 

dua hari lepas aku dilamar lagi. oh, will this stop happening. im such a bad boy.

ok.. tak pun. tapi aku rasa aku jatuh cinta lagi dengan…


 

*muka tak malu

tumblr_lpqskj6Z7z1qehp59o1_400

kenal sape ni? ni ji hyo dari korean variety show, running man. tau kenapa aku suka dia? sebab first aku tengok muka dia, selekeh gila. dalam siri tu sumpah semua muka dia selekeh gila. nak tengok?

tumblr_lpjgiabKLL1r02kydo1_400

lebih kurang camnila muka selekeh dia tu. teruk sikit kot. aku tanya member aku(dengan tunjuk diorang video dia dalam siri tu), ramai yang cakap lawa. diorang cakap diorang suka sebab tak nampak dia “kontrol comel slash ayu slash bla..bla”  dalam siri tu. nampak natural gila.

see girls, boys don’t want no thick make-up and hypocrite side of yours. diorang nak naturality bila diorang jumpa korang. diorang akan rasa secure bila lepak dengan perempuan yang tak kontrol dan hipokrit.

ooops. sebenarnya aku nak citer pasal running man tu. melalut pasal chenta hati baru pulak.haha

nak tau tentang korea? aku kalau sebut korea ni malas gila nak layan sebenarnya. sebab..

bila dah layan kompem addicted. serius! adik aku addict gila dengan korea. naseb baik aku masih seorang lelaki yang mempunyai kredibiliti. tapi sekarang addict gak ngan siri running man ni.

siri running man ni sebenarnya bukan drama lovey-duvey tu. running man ni satu siri variety yang diorang selalu main kejar-kejar dalam tu. SERIUS! ingat budak-budak je ke boleh main kejar, aku pun pernah main kejar-kejar kat shopping mall masa hujung minggu.

anyway, running man dah jadi antara show feveret aku sekarang. dan aku selalu ternanti-nanti show ni muncul kat tv. mana taknya, show tu lawak gila. rasa macam batal je puasa aku sebab gelak kuat sangat.

pssst; cuba tengok. tak rugi sebab show korea nampak sangat educated, tak macam meleis punya show.Smile with tongue out

No comments:

Post a Comment