Wednesday, December 15, 2010

kisah orang sakit

aini wa dpat semnggu MC.sebenarnya mngkin da boleh pergi slow2 klas tp sje je nk amek shari je lagi*MC wa tahan semnggu sbnarnya-ada 3 hari lg..sje berhajat di hati dgn cuti sehari ni wa nk menelaah pelajaran..harap2..huu

ceritanya bermula dgn wa pergi kem rakan muda tuk mningkatkan lagi semangat ukhuwah dan segala2 ikatan yang ada antara kitorang dalam program JAD ni nk bagi simpul mati xkan ptus dah,yang dinamakan kem team building.

so,adalah satu permainan yang dinamakan explorace ni..wpun hari tu wa dah demam2 nyamuk dan fasi da bg kelonggaran tuk bagi sape2 yang rasa xsihat tarik diri,wa dgn ego penuh balang ais krim ni buat dek je..so wa pegila.*men sampai abes beb..wpun lam perjalanan beberapa kali nk pengsan da..nasib bek wa pegang bndera grup wa,so xnmpak sgtla nk pengsan tu.wahahaha*riak lagi

balik je dari game tu wa terus serbu masuk bilik menginap tu n terus tido..ape sgt stakat dengan panas makanan tgh hari lau nk dibandingkan dgn tahap suhu badan wa skang ni..ase cam nk bertukar jadi super saiya pun ada dgn kepanasan tu..

balik dari kem trus wa kontek*taipo disengajakan di sini sekiranya cik den dan cik nina membacanya* warden kitorang yang baik hati,abang ad nak suruh tolong bwk g klinik.3 klinik tutup dan terus dia hantar private hospital.*insuran ada,so xyah rsau..ohoho..wa da terlentok kat tingkap kete masa ni,da xlarat den nk ngomeng

masuk spital,cek tekanan darah,cek darah merah hijau kuning sume,cek suhu,intisarinya cek sume yang adala..so,doc putuskan wa masuk wad tuk dijadikan bahan ujikaji beliau..*hiperbola sahaja buat adik2 yang sdg menonton.

oops,kurang dnyatakan di atas bahawa senior wa pun masuk wad sekali ye.dy masuk wad lagi awal dan wa terpaksa baring di atas kerusi yang ada tempat mengurut*tipu..then dtgla seorang nurse ni,igt nk luahkan perasaan rupanya dy bawak jarum besar,so wa pun terhampirla nk pengsan cuma xpengsan je..5 minit lpas pegang sana pegang sini,maka selamatla jarum tu dimasukkan dalam tangan wa,alhamdulillah..pindah ke katil*bukan katil wad lg.member2 dtg tgok,buat bising,doc cek,nek masuk wad,member sama dtg lagi..haha.then aku tertido..hari tu sumpah xbermaya lngsung..diorang  nk buli ke apa aku biar je..shit nugget nye member..haha

hari kedua,

bfast smpai lepas aku bukak mata,pkul bpe xdiketahui..

image877

teka apa dalam ni???

 

 

 

 

jeng3

 

 

 

image878

bubur free!!tpi sedap gakla

berikut akan dipaparkan hidangan2 yang diorang bg kat wa dan sewaktu dgnnya

image882 image883 image890

lunch

image891 image892 image893 image894 image895

cne?mmg pihak spital sngaja nk gmukkn aku dgn bagi makanan bes2 ni..hahaha

smalam aku kluar wad,nek teksi ngan member2 yang setia melawat aku stiap hari smasa aku duk spital..

thanks to mum n dad n sisters n autie n uncle nik n nenek n toksu n abah tok n abang bar with family..*byk sgt for trying ur best to cheer me n be there for me

thanks to damia,paah,zuley,nina,che ah,dilin,paan,fizi,sam yang selalu datang jnguk aku

thanks to cech and fatin for calling me n wishing..aku tau sep mg jauh nk mari

thanks to all that wish me through sms  n fb..korang ni lagi jauh kot..haha

thanks a lot guys..aku pun xpasti aku bleh jadi sbaik korang tp insyaAllah aku akan cuba..

toodles,

syakir

No comments:

Post a Comment