Friday, December 30, 2011

time always make girl grow beautiful

*ENTRY YANG SEPATUTNYA DI POST PAGI semalam, TAPI SEBAB MASALAH SEKARANG BARU BOLEH POST*

morning girls and dudes. aku ingat nak buat satu lg entry sempena cuti yang terbilang ni. walaupun otak tengah bertungkus lumus nak restart balik. dah lama tak kena paksa jaga macam smalam.

entry kali pasal perempuan lagi. oh yeah!! sebab aku tau blog aku ni sbenarnya ramai yang silent readers. especially perempuan. (korang baca pastu kutuk aku belakang kan?) aku tau… tapi entry aku stakat ni puji korang je kan? so, please be nice with the kutuk-ing, like this cute cat below.

 

semalam aku jumpa member sakat aku masa sekolah dulu. and yes, my friend is a she. both of them. dah lama tak jumpa, so bila jumpa smalam agak jakun jugakla. sekarang semua dah lawa-lawa, solehah lagi. rating aku bagi kat diorang tahap masuk ustazah pilihanlah.*pahni belanjo char kuey teaw

untuk engineering students, bilangan perempuan tersangatlah terhad. terutamanya fakulti mekanikal. kenapa? aku tak tahu, perempuan tak suka main grease kot. kelas aku skarang ni ada dua orang je perempuan. seorang tu tahla, dan seorang lagi macam chipsmore, kejap ada kjap datang.

nak tau stereotaip male engineering student tak?

for the first two weeks diorang akan marah-marah dan cakap takde pilihan perempuan nak buat bini semua. biasanya lepas dua minggu tu, yang paling banyak komplen pasal bilangan perempuanla akan start date dulu. serius aku nak pukul dengan batter baseball mamat macam tu. poyo je.

so, pada gugurls comel yang duk belajar kat fakulti engineering, jual mahal la sikit. perempuan sikit je pun, takyah nak gadoe-gadoe cari pakwe awal-awal. take it easy, and search for the best card between them, macam aku ke. uhuk3. kenapa? sebab laki ni senang je tip dia, korang stay in their life for some time and they will start seeing every little things about you. diorang akan perasan korang ni dah semakin lawa, putih dan mole kat idung korang pun dah makin comel. after that? korang bagi hint sikit je and he will follow the flow. tapi kalau tak jadi jangan marah aku plak, korang ni maybe tak cukup comel tuk dia atau bukan taip dia. cari je lain.

dan satu lagi, tau tak kenapa laki kalau dah lama kahwin, biasanya dia akan sayang gila kat isteri dia? *tak termasuk suami mata keranjang. sebab walaupun isteri tu dah tua dan berkerut-kerut, the times that they share together as a husband and wife make it all worthwhile. kalau aku pun, dah stay dengan perempuan sama for 10 years, aku tak sanggup tengok dia selepas bertahun-tahun berdua, tiba-tiba nak ada yang ketiga? culture shock kot. yang seronok laki je, pompuan? tak adilla kan. lainla kalau isteri aku bagi. uhuk3*pretty please?

entri aku dah nak abes da. sori entry pagi ni kurang umph dia. tengah migrain.

for all the great womens out there, especially my mom that I am sure will not read this blog.*thank god.

1 comment:

  1. yg engineer ketandusan perempuan..kami yg blaja biotech ketandusan lelaki..haha

    ReplyDelete