Monday, March 7, 2011

UPDATE

Rasanya dah berbulan xde post yang serius dari blog ni.kesian gak kat pollower yang xtertunggu2 akan updatenye bnda ni.sorry,gomen,maaf,dan sewaktu dengannya.

sebab aku baru je abes final exam.jom kita cakap pasal examla.dan secara stereotaipnye,masa exam ni semua yang terpaksa rela mndudukinya akan secara xlangsungnya ada stress dan pressure yang terlampau.mcm2 bnda yang berlaku bila jarak untuk exam besar ada lagi smnggu je lagi.

kalau ikut peratusan kestressan tu.maybe program aku bersama teman sperjuangan sangat tinggi.mana taknya,kalau ditakdirkan fail kitorang aka didismisskan. dan secara lumrahnya semua manusia ni xnak fail kan?kan?kan?ok,kalau kitorang fail,so what?kitorang hanya rugi masa stahun je kan?(=_=”)

ok,lari dari motif asal.apa yang aku nak sampaikan kat post kali ni ialah perkara2 yang korang rasa dan xterfikir pun akan buat sebelum exam tu.

pertama:

korang mesti akan rasa jantung korang berdegup dengan cara yang agak pelik kan?kejap laju kejap pelan.kdg2 berenti n sambung balik.apakah perasaan ini sama dengan jatuh cinta?OWHH NOO!!!if this is what falling in love,i dont wanna.

kedua:

perasan x?perasan x?personaliti korang akan berubah completely.kalau yang pemalas tu masa nila nak berubah jadi rajin.kalau yang jenis senyap tu,baru nak banyak mulut sikit tanya soalan sana sini.hipokrit nye manusia.yang paling xleh blah,yang mata elok tu tiba2 je dtg kelas pakai spek.apahal?sebelum ni dy belajar tu dalam keadaan buta apa?yang tiba2 pakai lenz biru,kuning tu xnak cter.kes special.

ketiga:

pada yang tido kul 7,8 ptg sampai pagi esok xsoh cakapla.tiba2 je segar mata ni sampai kul 3 pagi.yang maksimasnye yang segar tu sbb baca buku n ulangkaji.padahal sebelum ni xsampai setengah muka surat dah buat aiyak liyok bashi.manusia2.

keempat:

pada yang ada group tu.korang akan perasan diorang akan lantik sorang yang paling pandai tuk ajar diorang.nak buat tuitionla kononnya.yang ni no komen sbb aku pun buat cni.malas beb belajar sorang2.yang ni biasanya tuk yang latihan2 lecture bagi sebelum ni xsentuh langsung.*tiada kena mngena dgn blogger

kelima:

bagi pelajar uni cara paling bjak tuk score ialah?buatla baik2 ngan lecturer or fellow korang tu.kompem diorang tolong bagi soalan secupak dua.sambil2 mintak tu cucuk sikit.dan kalau yang xberapa nak rapat dan intim dgn lecture diorang,aku rekomenkan tuk cekau mana2 individu berdekatan yang lecture agak kenal tuk tolong cucuk.pastu korang belanjala dy lolipop sepam dua.

ada banyak lagi perkara2 pelik yang manusia ni akan buat kalau diorang dah stress sal exam ni.nati lpas aku exam sekali lagi,aku cuba kaji spesis manusia berdekatan aku bila masa tu sampai.

doakan aku lulus exam ni.

”eh,asal lulus?knapa xmntak cemerlang?”.

jawapannya,bagi aku kat sini,lulus tu dah memadai.xpayah nak mintak cemerlang bagi capability macam aku ni.

jya ne!

No comments:

Post a Comment