Friday, March 18, 2011

hon?

ok,pagi tadi masa aku berdating ngan moto kesayangan aku,adalah seorang makhluk Allah ni tiba2 keluar simpang.*kaco mood betul.sebab aku dengan date aku ni laju sangat maka xberapa sempatla nak elak kereta makhluk tu. *huh,dahla kancil paip tahun 1974(memang dah ade kancil amsa tu).maka aku dgn segala macho dan segan silu honla kat mamat tu.dahla salah,ade plak nak berbalas jelingan dengan gue ni.dgnki date gua.aww menci

so,post kali ni aku nak cerita pasal jenis2 hon dan maknanya.

1.hon nak usa.bagi awek2 bermotor dan hawt.jaga2 sikit sbb biasanya kalo mamat motor lalu tepi perkara pertama diorang buat ialah hon korang.konon nak terlanggarla kan.padahal nak usha korang.kalo bnda ni terjadi,korang buatla muka jual mahal sikit n terus je jalan balik rumah.kalo diorang follow bleh je terus jmpa bapak korang mntak tunang.

2.hon yang tade maksud.yang ni sangat xleh blah.ade skali tu,aku tgh syok2 layan angin.tetiba je dara ni hon aku.taula aku ni sangat bergaya masa naik moto tapi xyahla sampai macam tu skali.bagi no je dah cukup asenye.

3.hon member.yang ni mesti ramai yang buat kan.kalau dulu sekadar angkat tangan je.tapi sekarang,disebabkan adenye kecanggihan teknologi dan penciptaan handsfree,mp3 n segala bagai,orang xkan perasan korang angkat tangan.selari dgn itu,dgn segala panas sbb member xperasan korang,tegurang itu akan beralih dari tangan kepada hon.tekan der jgn xtekan.

4.hon masa amek corner.yang ni hon yang biasa dilakukan oleh jejaka2 idaman dan gadis2 sunti yang hampir2 nak terlepas selekoh.mane taknya,amek side macam bas amek side.so,diorang dengan segala gelabahnya mulala pusing stereng tu laju2.abes bnda kat stereng tu diorang sentuh.ramai je yang buat cni kan?kan?kan?

5.hon mngantuk.kalau aku mngantuk,biasanya aku mintak tolong member sebelah menjerit dengan suara yang annoying gila je.tapi ade jugak sesetengah insan terpilih yang pakai hon tuk bangunkan diorang dari tidur tu.ish3.macam2

6.hon jam.yang ni malas aku nak hurai.pandai2la.

7.hon nak amek perhatian.yang ni kalo budak2 drive secara beramai2.adeje makhluk yang stat mengehon.*cop aku xpernah buat.hehe

malam ni,ni je yang mmpu aku perah lam otakku yang pink-kehijauan ni.kalau korang rasa ada lagi,feel free tu komen kat bawah ni.

toodles

No comments:

Post a Comment