Sunday, January 9, 2011

sudah terlambatkah tuk mngucap slamat tahun baru?

rasanya x.

so SELAMAT TAHUN BARU LAH!!

fikir punya fikir,dah setahun aku tggal sekolah menengah.3 tahun tggal menengah rendah,6 tahun tinggal sekolah rendah,12 tahun tggal tadika.betul ke x tah pengiraan aku.haha

semalam celebrate 3 orang member baik-perempuan tiga2.setiap sorang 8 jan,10 jan,13 jan.hah,elok sngat.dah tua dah tiga2 orang.

yang 8 jan tu duk jauh-kat mesir sana,so skype jela.wpun dah dkat kul 3 pagi-tggu dy balik meround satu alam mesir tu.

yang dua orang tu kitorang raikan skali.siap karok n makan salmon lg sbb dua orang tu.

pikir punya pikir dah hampir 19 tahun aku hidup kat bumi Allah ni.*tggal beberapa bulan lgi nk cukup 19.

cepatnya masa berlalu.rasa macam smalam aku duk main dgn tuala mandi akU.haha.cerita masa kecik mmg banyak y lawak dan unpredictable.makin besar makin hambar.sape stuju?

smpai sini je kot entry kali ni.xde idea.

P/S:

hah cech,aku wat entry ko mg ni.mg jah xwat ko aku.sapa aty.huuuu

No comments:

Post a Comment