Tuesday, January 4, 2011

ceritera tentang awek badan gitar

tajuk nak bes je.padahal entri kali ni ada kaitan separuh je ngan tajuk di atas.

so,lepas tgok sorang member aku goreng solo kat battle of the band ni,angin aku nak men gitar membara kembali.*ayat hampeh

so,menge’save’ duitla aku seberapa yang bleh tuk beli gitar karen satu.siap nak jual psp lagi*kes terlebih sangap* tp xjadi sbab kesian kat adik kembarku yang nak main.

survey 3 kedai gitar area kl n shah alam ni.semuanya dgn keputusan=gitar yang berkenan tu ade,harga je yang xberapa nak berkenan.

mahal + berkenan x takde duit = xjadi beli

so,member aku yang pro menggoreng tadi cadangkan aku cari kat muday.my-laman web barang second.

so,mngkin rezeki aku nak dapat sebuah Fender Squire Stratocaster .padahal target nak beli ibanez gio tp call orang nak jual asyik xangkat.so aku beli je fender tu.warna merah.*my peberet.haha

so,malam ni berjumpala dgn awek aku yang berbadan gitar ni.

insyaAllah.

No comments:

Post a Comment