Saturday, June 26, 2010

tempoh masa 3 minggu di UNISEL shah alam sangat menjerihkan dan mengeringkan jiwa..segalanya terusik dari jiwa sehingga ke badan..

subjek y aku belajar dan penerimaanku..

 

math alhamdulillah..dengan ram 50 byte ni aku masih mampu tuk mngejar ape y cgu trangkan
bi org ckp,”small the pieces”..hak3..sje je nak tmbh kerja aku,4 buah journal dharuskan dikarang dan dihantar sekali semggu
fizik xsangka subjek fav aku akan jd subjek y pling aku suck selepas chemy..T^T
chemy Bantulah hambaMU ini tuk faham ya Allah
intro to engine mgkin subjek y pling senang da subjek y xkan masuk exam..lgpun aku bleh o9 ms ni..da men typing2..=__=”

masuk je lam program bernama JAD ni..bru aku tau betapa berharganya sebuah ilmu lam idup kita..melihat kawan y dpt pickup dan da tau psl topik2 y cgu sedang ajar membuatkan aku berfikir,”kenapa aku tidak bersedia lebih awal..ape y telah aku buat selama 6 bulan sebelum ini?

hampir semua orang yang terlibat dalam program ini kata,”result SPM korang xberguna di sini..korang perlu bermula dari awal,from scratch..slip yang korang banggakan selama 6 bulan ni da xde makna kat sini”..

Kerap kali aku tersungkur sepanjang pengajianku di sini..mungkin disebabkan kesejukan persekitaran,kewibawaan cgu mngajar dan ketidakfahaman aku semasa kelas berlangsung..

FUCK YOU mengantuk!!U suck!!

perkara y dpat memanjangkan lg kesegaran mata aku tuk bertahan

-kwn2 y sedia tuk mgurut aku..

-gosok air kat mata..y ni kawan aku aja,tp thn kejap je..5 min lpas tu aku da peluk meja..huu

-cuak bila tgok org len faham dgn cpat..shial r korang,tggu r aku lu..:P

-makan gula*klau kantoi ngan sensei trukla aku..tp bila ad mknan lam mulut ni susah nk tdo..lu tdo tkut tertelan gula ni..kan syahid time menimba ilmu..

lu ad tips tuk aku segar sepanjang masa*mcm iklan febreeze lak..tolong bg tips anda kepada aku..sesungguhnya aku tergolong lam golongan y memerlukannya..

im changin maybe…

juz as the LED light lights up,a heart skip as it tried to make a guess..n then,it crashed hard back to earth fast as the source of the LED is not what it desired n guessed..

Syakay

No comments:

Post a Comment